حس خوب
خدمتگزاری میز نمی شناسد
بشنو از دل ...
به گزارش روابط عمومی مرکز تربیت مربی، میز خدمت برای رفع مشکلات و شنیدن انتظارات منطقی و قانونی همکاران است.
اخوان رئیس مرکز تربیت مربی فنی و حرفه ای اظهار داشت که ریاست، معاونین و مسئولین واحدها و دپارتمان ها برای ایجاد انگیزه نسبت به وجدان کاری و مسئولیت پذیری پرسنل باید پای حرف ها، گلایه ها و انتظارات متناسب با نیازمندی ها و تقاضاهای کارکنان و مربیان بنشینند و تا حد امکان ضمن هم اندیشی، همکاری و هماهنگی جهت تسهیل و تسریع دغدغه های فکری، روحی، روانی و جسمی خودشان در خانواده، محل کار و جامعه با کسب اجازه، رضایت و رعایت قانون، کاهش داده یا حذف نمایند.
ایشان بیان داشتند که شنیدن مشکلات همکاران و حس اعتمادپذیری، باعث قوت قلب و فداکاری در محیط کار خواهد شد. این قوی ترین نیروی محرکه پیش برنده، به اهداف تعالی سازمانی خواهد بود. پس این قضیه باید دو شرطی باشد تا جذب و نگهداشت آن ماندگار گردد.
نظر دهید