آموزش
برگزاری سمینار آموزشی فالو آپ و تجزیه و تحلیل فرآیندهای خدمات پس از فروش در مرکز تربیت مربی فنی و حرفه ای
مهارت
.jpg)
به گزارش روابط عمومی مرکز تربیت مربی و به نقل از رفیعی سرپرست واحد آموزش شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، سمینار آموزشی فالو آپ و تجزیه و تحلیل فرآیندهای خدمات پس از فروش با هدف افزایش کیفیت و خدمت رسانی به مشتریان برای حدود ۱۰۰ نفر از مسئولین ارتباط با مشتریان و کارشناسان پذیرش شبکه نمایندگی های شرکت خدمات و تجارت بم خودرو طی ۲ روز در اسفند ماه سال جاری در محل سالن شماره یک مرکز تربیت مربی فنی و حرفه ای برگزار شد.
در این سمینار آموزشی که با همکاری شرکت ISQI برای پرسنل شاغل در شبکه خدمات پس از فروش برگزار شد به بررسی و تجزیه و تحیر میزان رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش و راهکارهای ارتقا سطح رضایتمندی پرداخته شد.
نظر دهید