شعار سال
شنبه 03 آذر 1403
  • 1403/07/24 - 13:37
  • - تعداد بازدید: 63
  • - تعداد بازدیدکننده: 61
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
حس خوب

خدمتگزاری میز نمی شناسد

بشنو از دل ...

به گزارش روابط عمومی مرکز تربیت مربی، میز خدمت برای رفع مشکلات و شنیدن انتظارات منطقی و قانونی همکاران است.

اخوان رئیس مرکز تربیت مربی فنی و حرفه ای اظهار داشت که ریاست، معاونین و مسئولین واحدها و دپارتمان ها برای ایجاد انگیزه نسبت به وجدان کاری و مسئولیت پذیری پرسنل باید پای حرف ها، گلایه ها و انتظارات متناسب با نیازمندی ها و تقاضاهای کارکنان و مربیان بنشینند و تا حد امکان ضمن هم اندیشی، همکاری و هماهنگی جهت تسهیل و تسریع دغدغه های فکری، روحی، روانی و جسمی خودشان در خانواده، محل کار و جامعه با کسب اجازه، رضایت و رعایت قانون، کاهش داده یا حذف نمایند.

ایشان بیان داشتند که شنیدن مشکلات همکاران و حس اعتمادپذیری، باعث قوت قلب و فداکاری در محیط کار خواهد شد. این قوی ترین نیروی محرکه پیش برنده، به اهداف تعالی سازمانی خواهد بود. پس این قضیه باید دو شرطی باشد تا جذب و نگهداشت آن ماندگار گردد.

 

  • گروه خبری : گروه های محتوا,اخبار مرکز,اطلاعیه
  • کد خبر : 116798
کلمات کلیدی
فردوسی حاجی پاشا
خبرنگار

فردوسی حاجی پاشا

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین