برگزاری بوت کمپ بازاریابی دیجیتال در مرکز ملی تربیت مربی
به گزارش روابط عمومی مرکز ملی تربیت مربی، “بوت کمپ بازاریابی دیجیتال” برای تعداد 40 نفر از دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه استان قزوین در روز پنج شنبه مورخ بیست وهشتم اردیبهشت ماه 1402، در گروه علوم تربیتی و کارآفرینی مرکزملی تربیت مربی برگزار گردید.
این بوت کمپ تخصصی، با هدف ارتقاء مهارت استفاده از بسترهای مجازی در رشد و توسعه انواع کسب و کارها برگزار و در آن مباحثی همچون آشنایی با مفاهیم بازار یابی دیجیتال، بازاریابی محتوا (شبکه های اجتماعی)، بهینه سازی صفحات وب، بهینه سازی موتورهای جستجو ، همکاری در فروش وکاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال تدریس گردید.
شایان ذکر است در پایان دوره، دانشجویان از گروه فنآوری آموزشی مرکز بازدید بعمل آورده و با روند تولید محتوای الکترونیکی آشنا شدند.
نظر دهید